Hyvä tekninen kumppani varmistaa Elevin tekoälykoulutusten onnistumisen
- Team Wooli
- 27.5.
- 2 min käytetty lukemiseen
Tekoälyn valmennus- ja koulutuspalveluihin erikoistunut Elev on luottanut Wooliin erilaisten etä- ja hybriditilaisuuksien teknisessä toteutuksessa. Elevin liiketoiminnasta vastaava Antti Merilehto kertoo, millainen merkitys Woolin kumppanuudella on ollut heidän asiakasprojekteissaan ja miksi yhteistyö asettaa riman korkealle myös tulevaisuuden tarpeisiin.
Tekninen kumppanuus mahdollistaa keskittymisen ydinosaamiseen
Antti Merilehto toimii Elevin tekoälyvalmennusten ja -koulutusten liiketoimintajohtajana. Hän korostaa kumppanuuden merkitystä erityisesti etä- ja hybriditoteutuksissa:
”Kun itse olen esiintymässä, haluan keskittyä siihen, että olen läsnä asiakkaan kanssa. Jos se tapahtuu verkon yli etänä, en halua miettiä hetkeäkään, että onko minulla vaikkapa 5G-palkki täynnä. Tähän Wooli on ollut ihan loistava valinta,” Merilehto kertoo.
Yhteistyö Woolin kanssa tuo Eleville mielenrauhaa ja varmuutta. ”Pystyn keskittymään siihen, mikä on sisältö, mitä asiakas tarvitsee, ja kaikki muu vaan tapahtuu,” Merilehto tiivistää.
Joustavuutta ja ennakointia asiakkaan hyväksi
Teknisen osaamisen lisäksi Merilehto nostaa Woolin yhteistyökyvyn ja joustavuuden esiin ratkaisevina tekijöinä. ”Mulle tärkeintä yhteistyössä on se, että homma toimii. Asiakas saa sen, mitä asiakas tarvitsee – ja välillä se vaatii joustavuutta. Meillä ei välttämättä ole kaikki tiedossa etukäteen; joskus nousee tarve kyselyihin tai muihin erityisratkaisuihin, ja Woolin kanssa ne hoituvat ilman ongelmia.”
Yhteistyö on ollut myös ennakoivaa: ”Ei aina tarvitse tietää, mitä kaikkea tehdään tai miten tehdään. Hyvä esimerkki tästä on tilanne, jossa olin pitämässä puheenvuoroa Etelä-Amerikkalaisen kehityspankin tilaisuudessa. Tajusin kesken kaiken, että tästä olisi tärkeää saada tallenne, ja sitten kun mainitsin siitä jälkeenpäin, vastauksena oli, että ’se on jo narulla’,” Merilehto kuvailee tilannetta.
Vastuullinen toteutus ja sujuva kommunikaatio
Wooliin luottaminen on mahdollistanut Eleville sen, että asiakaskeskeisyys ja laadukas sisältö ovat aina etusijalla. ”Kaikki hoituu. Kun työskentelee ammattilaisten kanssa, ammattilaiset ehdottavat oikeita ratkaisuja ja kokonaisuus rakentuu sujuvasti. Minun ei tarvitse miettiä teknistä toteutusta – voin palvella asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla ja keskittyä siihen, missä olen parhaimmillani,” Merilehto toteaa.
Asiakaspalautteen kautta yhteistyön laatu näkyy konkreettisesti. ”Teimme webinaarin pienyrittäjille, joiden aika on aina kortilla. Tilaisuuden sekä sisältö että juoksutus saivat erittäin hyvää palautetta – osallistujat kokivat, että aika tuli käytettyä hyödyllisesti. Tässäkin Woolin tekninen tuki mahdollisti sujuvan keskustelun ja kysymyksiin vastaamisen,” Merilehto kertoo.
Selkeä suositus vastuulliselle kumppanille
Kun kysytään, suosittelisiko Merilehto Woolia muille, vastaus on selvä: ”Voin lämpimästi suositella Woolia. Voin luottaa siihen, että tekniikkatiimi on asiansa osaava ja ongelmat ennakoidaan jo etukäteen. Kun halutaan varmistua siitä, että kaikki toimii asiakkaan näkökulmasta saumattomasti ja tapahtuma sujuu, Wooli on oikea valinta,” Merilehto summaa.
Elevin ja Woolin yhteistyö tarjoaa esimerkin siitä, miten tekninen osaaminen, luotettavuus ja asiakaskeskeisyys luovat perustan onnistuneille ja vaikuttaville etätoteutuksille.
コメント